Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΖΟΡΟ: «ΜΕ ΔΙΩΚΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ» – ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ»



PSOMIADHS31
Συμπληρωματική ποινική δίωξη, για τα λεγόμενα «45άρια», ασκήθηκε ως γνωστόν από την εισαγγελία στον έκπτωτο περιφερειάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη, γνωστό και ως «Ζορό».
Αναμενόμενο, λοιπόν, το σχόλιο του Ψωμιάδη, ότι η δίωξη είναι… πολιτική γιατί θέλει να φτιάσει κόμμα και ότι στο πρόσωπό του διώκεται η… αυτοδιοίκηση – όλοι όσοι έχουν έρθει στη θέση του τα ίδια λένε:
«Δεν είναι τυχαίο, πως λίγες ημέρες μετά τη δημοσιοποίηση της απόφασής μου να καταθέσω μέχρι το Πάσχα στον Άρειο Πάγο το καταστατικό του πολιτικού φορέα ΠΑΤΡΙ.Δ.Α., ήρθε η άσκηση συμπληρωματικής ποινικής δίωξης για ένα θέμα που απασχολεί τη Δικαιοσύνη εδώ και ένα χρόνο. Κάποια «παπαγαλάκια» βρήκαν την κατάλληλη αφορμή για να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη, να εκμεταλλευτούν τη δικαιολογημένη οργή των πολιτών και να κρύψουν με επικοινωνιακά παιχνίδια τις τεράστιες ευθύνες τους για τη φτωχοποίηση και την εξαθλίωση του ελληνικού λαού. Το μήνυμά μου προς πάσα κατεύθυνση είναι το εξής: Μετά από 30 και πλέον χρόνια προσφοράς στην πολιτική, δεν θα γίνω η Ιφιγένεια κανενός. Είμαι σύννομος, έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Οι λειτουργοί της Αυτοδιοίκησης με την έγκριση της Πολιτείας και όλων των δικαιοδοτικών ελεγκτικών οργάνων, εφάρμοσαν πανομοιότυπες διαδικασίες σε όλη την Ελλάδα. Στο πρόσωπό μου διώκονται όλοι οι Αυτοδιοικητικοί. Θέλω να αποκαλυφθεί η αλήθεια».
Ωραία όλα αυτά, αλλά για την ταμπακιέρα (για τα 20 εκατομμύρια ευρώ που κατηγορείται ότι ζημίωσε το δημόσιο) δε λέει ούτε μια λέξη, πέραν του γενικού και αορίστου «είμαι αθώος», που λένε όλοι οι κατηγορούμενοι από καταβολής κόσμου! Γιατί άραγε; Μήπως δεν έχει τι να πει;

Δεν υπάρχουν σχόλια :