Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΧΟΥΡΜΟΥΖΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ

 Παρακαλώ το παρακάτω δελτίο να δημοσιευθεί ως έχει!


   Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες, με το παρακάτω δελτίο τύπου της Χ.Α ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ότι απομακρύνθηκα λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς, δεν έχω να πω τίποτα και το ασπάζομαι απόλυτα!
Ως εκ τούτου θέλω να δηλώσω τα εξής...........
1.Οποιαδήποτε συμπεριφορά η πράξη από την συγκεκριμένη ημερομηνία και μετά επιβαρύνει αποκλειστικά εμένα, σε αντίθεση με όσα συνέβησαν πριν αναλαμβάνω και εγώ την ευθύνη που μου αναλογεί.
2.Τα πιστεύω μου δεν αλλάζουν ποτέ αφού ο Εθνικισμός είναι ιδέα και δεν μπαίνει σε καλούπια και κόμματα!
3. Ο λύκος πάντα παραμένει λύκος, ακόμα και έξω από την αγέλη παραμένει ''λύκος'' ίσως γίνεται δυνατότερος!
4.Ευχαριστώ όσους μου στάθηκαν, αλλά και αυτούς που με πολέμησαν έστω και με ''βρώμικο'' τρόπο, με έκαναν δυνατότερο!



ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ!

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Σ. ΧΟΥΡΜΟΥΖΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :