Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

DIRECT Χτύπημα! Τον ξεβράκωσε σε ζωντανή σύνδεση! «Εμένα ο Καμπουράκης με….» Σκοτώνονται οι 2 ομοτράπεζοι! (ΒΙΝΤΕΟ)

KAMPOURAKIS KANELLAKIS
Πήρε το αίμα του πίσω ο κουζουλός
Ξεσπάθωσε κατά του Δημήτρη Καμπουράκη ο Γιάννης Κανελλάκης! Αφορμή αποτέλεσε η συνέντευξη του πρώτου, στην εφημερίδα του Νίκου Χατζηλαλάκη. Ο Καμπουράκης υπενθυμίζουμε είναι υπάλληλος του ομίλου real! Ερωτηθείς για το τηλεοπτικό σημερινό τοπίο είπε: «Θου, Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου” έτσι που το κατάντησαν όλοι τους. Δεν θέλω να είμαι μάντης κακών, αλλά θα δούμε σημεία και τέρατα» .H δήλωση αυτή προκάλεσε το ξέσπασμα του Γιάννη Κανελλάκη, ο οποίος μιλώντας στην εκπομπή «Μαρτυρίες» εξαπέλυσε κανονιοβολισμούς κατά του υπαλλήλου του Νίκου Χατζιλαλάκη! «Που ήταν αυτός όταν εγώ πριν από χρόνια από την εκπομπή του στο ΜΕGA έκανα κριτική στα κοράκια της δημοσιογραφίας. Που ήταν αυτός όταν εγώ τα έχωνα στους πολίτικους. Να σας πω που ήταν, δημόσιες σχέσεις , έκανε όπως όλοι οι άλλοι στο ΜΕGA, είτε λέγονται Καμπουράκηδες , είτε λέγονται Χατζηνικολάου είτε λέγονται Πρετεντέριδες. Εμένα τότε με έλεγαν τον τρελό του μαγαζιού» κατέληξε ο Γιάννης Κανελλάκης. Υπενθυμίζουμε ότι πριν από κάποια χρόνια, στις καλές εποχές της Ελληνικής Τηλεόρασης οι δυο τους συνυπήρξαν στο ίδιο κανάλι και στην ιδία εκπομπή! Ο ένας, ο Καμπουράκης ήταν ο κεντρικός παρουσιαστής και ο άλλος, ο πολεμικός ανταποκριτής , ο Γιάννης Κανελλάκης ήταν το πάνελ της εκπομπής Κοινωνία ώρα ΜΕGA! Μεταξύ 7 και 8 το πρωί γινόταν της κακομοίρας με τα ξεσπάσματα του Κανελλάκη! Και η αλήθεια είναι ότι ο Καμπουράκης τότε τον έβλεπε σα να ήταν από άλλο πλανήτη!

Δεν υπάρχουν σχόλια :