Παρ’ ότι έχουν περάσει οι ημέρες, συνεχίζονται οι λυσσαλέες αντιδράσεις του σάπιου κατεστημένου της δυστυχίας μας και των οργάνων του –φανερών και κρυφών- για την εμφάνιση βουλευτών του 5ου κόμματος της βουλής (και ήδη 3ου σ’ όλες τις δημοσκοπήσεις) στην εκπομπή του Γ. Τράγκα, στον ΣΚΑΪ.
Στα πλαίσια αυτά, κάποιο ανώνυμο -αλλά πανίσχυρο όπως θα δούμε στη συνέχεια- όργανο του συστήματος που εμφανίζεται στο Twitter ως @ypopto_mousi, ξεκίνησε εκστρατεία «ενημέρωσης» των διαφημιζομένων εταιρειών στην εκπομπή του Γ. Τράγκα, με σκοπό να αποσύρουν την διαφήμισή τους, λόγω της παρουσίας εκπροσώπων της Χρυσής Αυγής. Ήδη, η πρώτη εταιρεία, τα Σούπερ Μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος («και του πουλιού το γάλα»), αποφάσισε να αποσύρει την διαφήμισή της. Ιδού η σχετική ανάρτηση, στην επίσημη ιστοσελίδα της:
Πως απέσυρε η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ τη διαφήμισή της από την εκπομπή του Τράγκα
Πρωτοφανείς διαστάσεις, για τα δεδομένα του ελληνικού Ιντερνετ αποκτά η πρωτοβουλία χρηστών του Twitter να δημοσιοποιήσουν τα στοιχεία εταιρειών που χορηγούν εκπομπές οι οποίες ανοίγουν τα μικρόφωνά τους σε νεοναζιστές.
Η πρωτοβουλία ξεκίνησε από τον χρήστη @ypopto_mousi, ο οποίος δημοσίευσε στο blog του τις εταιρείες που στηρίζουν οικονομικά την εκπομπή του Γιώργου Τράγκα στο ΣΚΑΙ.
«Δεν ξέρω» σημείωνε το @ypopto_mousi «τι άποψη μπορεί να έχει η FIAT ή η 3Ε για την Χρυσή Αυγή ή αν η WIND HELLAS η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ή η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ επικροτούν όσα λένε και κάνουν οι εκπρόσωποί της, αλλά στο δικό μου το μυαλό είναι σίγουρο πως αυτές οι εταιρίες με τα διαφημιστικά τους κονδύλια αν μη τι άλλο έμμεσα υποστηρίζουν την δημοσιότητα που λαμβάνει αυτός ο συνεχής λόγος μίσους, ναζιστικής και φασιστικής νοοτροπίας που επιτίθεται σε οτιδήποτε είναι διαφορετικό».
Στο σχετικό κείμενο παρουσιάζονταν ανάλογες πρωτοβουλίες στο εξωτερικό οι οποίες ανάγκασαν εταιρείες να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από μέσα ενημέρωσης που φιλοξενούσαν ακραίες και ρατσιστικές δηλώσεις.
Η ελληνική πρωτοβουλία βρήκε σύντομα μεγάλη ανταπόκριση στο twitter όπου γνωστές περσόνες των social media αλλά και απλοί χρήστες άρχισαν να βομβαρδίζουν τις εταιρείες με μηνύματα διαμαρτυρίας. Σύντομα οι υπεύθυνοι των εταιρειών αναγκάστηκαν να απαντήσουν στις καταγγελίες.
Στις, συχνά πανομοιότυπες απαντήσεις, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι τα διαφημιστικά τμήματα των εταιρειών δεν γνωρίζουν το περιεχόμενο των εκπομπών ή ότι έχουν προαγοράσει χρόνο σε συγκεκριμένες ζώνες τηλεθέασης χωρίς να γνωρίζουν εκ των προτέρων σε εκπομπή θα τοποθετηθεί η διαφήμιση ή η χορηγία τους.
Σαφής και χωρίς περιθώρια παρερμηνείας ήταν όμως η απάντηση του ΑΒ Βασιλόπουλου (via JUNGLE -report):
«Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της. Η εκπομπή αυτή όπως ενημερωθήκαμε από τον Σταθμό δεν ήταν προσχεδιασμένη και ήταν τέτοια η ροή που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθεί και να διακοπεί. Σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα τη λάβουμε σοβαρά υπόψη μας στο μέλλον. Όχι δε θα ξαναδιαφημιστούμε. Και πάλι σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας».
Εφόσον, λοιπόν, η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι στη διάθεση των υπευθύνων της δυστυχίας μας και των οργάνων τους και αρχίζει πόλεμο κατά της Χρυσής Αυγής, εμείς οι Έλληνες εθνικιστές παύουμε να είμαστε στη δική της διάθεση. Αφού ξεκίνησαν πόλεμο εναντίον 1 εκατομμυρίου ψηφοφόρων της Χρυσής Αυγής, θα υποστούν και τις συνέπειες! Από σήμερα, λοιπόν, κανένας εθνικιστής να μην ξαναπατήσει το πόδι του στα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος! Μην τους αφήνετε ούτε φράγκο! Οικονομικό πόλεμο θέλουν; Θα τον έχουν!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου