Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ "ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ"



Παρ’ όλη μου τη προσπάθεια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας δημοσιογράφος της Κεφαλονιάς δεν έχει το...δικαίωμα να σχολιάσει και να κρίνει τα όσα συμβαίνουν το τελευταίο καιρό σχετικά με το ‘ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» και το ενδεχόμενο επιστροφής του στην «ενεργή δράση»! (Aυτό ως απάντηση σε όσους προσπάθησαν να με "πείσουν" να μην είμαι "επιθετικός" και έντονα "κριτικός" σε ότι αφορά την προσπάθεια των συμπατριωτών μας- επενδυτών να αποκτήσουν το καράβι).
Αν πρόκειται για οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση, εντάξει. Ο καθένας που έχει 5-10 ευρώ στην άκρη, μπορεί να κάνει όποια «μπίζνα» θέλει, παίρνοντας και το ρίσκο της αποτυχίας. Και εκεί φυσικά δεν μας πέφτει κανένας λόγος.
Όταν όμως πρόκειται για τη θαλάσσια σύνδεσή μας με την Ηπειρωτική Ελλάδα, ε τότε τα πράγματα είναι πολύ μα πολύ διαφορετικά!
Γιατί,, πολύ απλά, εδώ, δεν πρόκειται απλώς για «επιχειρηματική» δραστηριότητα αλλά για κάλυψη μιας πολύ βασικής ανάγκης του τόπου μας! Και τίθενται πολλά θέματα! Τα οποία ο κόσμος πρέπει και έχει δικαίωμα να γνωρίζει…
Και εμείς, πραγματικά, έχουμε πολλές απορίες, σχετικά με αυτή την πρωτοβουλία, αλλά, η διατύπωσή τους δεν είναι της παρούσης.
Το θέμα είναι, η άμεση ανάγκη να αποκτήσει η Κεφαλονιά μια αξιόπιστη και ασφαλή θαλάσσια γραμμή, που δεν θα λειτουργήσει…εποχιακά, με τη φιλοσοφία και την στρατηγική της «αρπαχτής» και «όσο αντέξουμε»!
Και αλήθεια, τι ήταν αυτό που υποχρέωσε την οικογένεια Στρίντζη να αποσύρει το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, που τώρα δεν θα ισχύσει ως δυσκολία ούτε ως πρόβλημα; Γιατί η εταιρία Στρίντζη δήλωσε αδυναμία να συνεχίσει την δραστηριότητά της στη γραμμή Πάτρα- Σάμη-Ιθάκη; ΑΝ και εφ’ όσον ο βασικός λόγος για αυτή την οδυνηρή απόφαση ήταν κυρίως οικονομικός, με ποια κριτήρια και ποιο σκεπτικό έρχονται τώρα οι ντόπιοι «επιχειρηματίες» να τολμούν την επιστροφή του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ υπό την δική τους ιδιοκτησία και διαχείριση; Έχουν κάποιες συγκεκριμένες ιδέες που θα εξουδετερώσουν τα υψηλό κόστος λειτουργίας της γραμμής; Και αυτές οι ιδέες μπορούν να συνδυαστούν με πιθανή.. μείωση των τιμών των εισιτηρίων, κάτι που επιβάλλεται, σ’ αυτούς τους χαλεπούς καιρούς;
Εμείς, για να εξηγούμαστε, είμαστε υπέρ αυτής της κίνησης! Και ευχόμαστε πραγματικά να πετύχει! Γιατί η Κεφαλονιά έχει πραγματικά ανάγκη από ένα καράβι της ποιότητας του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ (αν και εφ’ όσον γίνουν όλες οι απαραίτητες επισκευές) και για το λόγο αυτό υποστηρίζουμε την προσπάθεια του Διονύση Λυκούδη και των συνεργατών του. Μακάρι όλα να πάνε καλά και να δούμε και πάλι το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ να δένει στο λιμάνι της Σάμης και στην Ιθάκη..
Και φυσικά, ευχόμαστε από καρδιάς στον Διονύση Λυκούδη και τους συνεργάτες του, να εξασφαλίσουν τα χρήματα που πρέπει να πληρώσουν, σε ένα μήνα, προκειμένου να ολοκληρωθεί η αγορά του καραβιού.Αφού απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες μας, αναφέρουν πως η «κατ’ αρχάς συμφωνία» κλείστηκε με την καταβολή του 10% της τιμής αγοράς του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, δηλαδή 135.000 ευρώ, με την υποχρέωση των επενδυτών να καταβάλουν το υπόλοιπο 90% σε ένα μήνα από την υπογραφή των σχετικών εγγράφων.
Από κει και πέρα, φυσικά, υπάρχει και το κόστος των επισκευών… Και τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε με βεβαιότητα για «συμφωνία» και «οριστική αγορά»…
Μέχρι τότε….
Φ.Χ

Δεν υπάρχουν σχόλια :