Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΔΕΝΔΙΑΣ: Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΚΥΝΗΓΑΩ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ


SAMARAS-DENDIAS
Συνέντευξη στον ΑΝΤ1, έδωσε ο αποτυχημένος υπουργός ΠΡΟ-ΠΟ, κόντες Ν. Δένδιας (φίλος των μασόνων και των Ρότσιλντ, κατά δήλωσή του), και είπε αυτό που ξέρουν όλοι, πως «η χώρα είναι γεμάτη με καλάσνικοφ», αποδίδοντας το γεγονός στα… εκτεταμένα σύνορα της χώρας, κι όχι βεβαίως στην απόλυτη ανικανότητά του. Επίσης, εξήγγειλε αναδιάρθρωση της ΕΛΑΣ, τοποθετώντας την χρονικά μέχρι τον Οκτώβριο. Την ίδια υπόσχεση είχε δώσει και πέρυσι και βέβαια δεν την πραγματοποίησε.
Τέλος, αναφέρθηκε στο… αγαπημένο του θέμα, την Χρυσή Αυγή:
«Δεν έχω ανοίξει μέτωπο με την Χρυσή Αυγή, εγώ απλώς υπερασπίζομαι τη νομιμότητα. Έχει την καλοσύνη να με στολίζει με διάφορα συχνά πυκνά και γι’ αυτό θα καυχώμαι στο υπόλοιπο της ζωής μου. Όταν η Χρυσή Αυγή παρανομεί, θα μας βρίσκει απέναντί της. Σε ότι με αφορά είμαι κάθετα αντίθετος σε ό,τι θυμίζει το μόρφωμα της Χρυσής Αυγής».
Σίγουρα, οι «φίλοι» του (οι μασόνοι, οι Ρότσιλντ και ΣΙΑ) θα εκτιμήσουν πολύ τα αισθήματά του αυτά. Αλλά, πολύ φοβόμαστε πως με τον ελληνικό λαό θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο. Ας λέει, λοιπόν, ότι θέλει (κι ότι ευχαριστεί τους «φίλους» του) όσο έχει αυτή τη δυνατότητα. Γιατί στις επόμενες εκλογές δε θα βγει ούτε βουλευτής και μετά θα έχει όλον το χρόνο να… καυχάται για τα «κοσμητικά επίθετα» με τα οποία «τον στολίζει η Χρυσή Αυγή», στα… εγγονάκια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :