Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Καταγγελία: «Το ΚΚΕ είναι εγκληματική οργάνωση – Θα πάθετε σοκ»‼!

KKE


Με όλες τις επιφυλάξεις για την ακεραιότητα της συγκεκριμένης καταγγελίας που έφτασε στα γραφεία του makeleio.gr δημοσιεύουμε την παρακάτω «κατάθεση ψυχής» μιας αναγνώστριας η οποία ισχυρίζεται πως «το ΚΚΕ είναι εγκληματική οργάνωση». Διαβάστε την καταγγελία:

«Θέλω να σας ενημερώσω για μια προσωπική υπόθεση που βιώνω εγώ και η οικογένεια μου εδώ και 4 περίπου χρόνια, από μια υποψήφια βουλευτή του ΚΚΕ στις Σέρρες.

Ο σύζυγος μου έχει ένα μικρό ψητοπωλείο στην πόλη των Σερρών. Το 2008 ήρθε να δουλέψει στο μαγαζί μας μία γυναίκα που μας σύστησε ο πατέρας ενός πολύ φίλου του συζύγου μου, διότι είχαμε αποκτήσει ένα κοριτσάκι και χρειαζόμασταν βοήθεια για λίγες ώρες και μέρες στο μαγαζί, να μπορώ να πηγαίνω στο παιδάκι να το ταΐζω σαν νέα μάνα. Δεν εξετάσαμε ποτέ το γεγονός ότι ο πατέρας του φίλου μας ήταν μέλος του ΠΑΜΕ ή ότι η κυρία ήταν υποψήφια Βουλευτής , συνδικαλίστρια κτλ. δεν μας ενδιέφερε η πολιτική της πεποίθηση, δεν την ξέραμε από πριν καθόλου και ο σύζυγος την είχε προσλάβει κανονικά και με τον νόμο ούτως ή άλλως.

Διατηρούσαμε πολύ καλές σχέσεις από την αρχή , η επιχείρηση ήταν οικογενειακή πολύ μικρή, (εγώ, ο σύζυγος και η πεθερά μου δουλεύαμε) κέρδισε την εμπιστοσύνη μας πολύ γρήγορα και ανεχόμασταν το γεγονός ότι πολλές φορές δεν ήταν συνεπής ούτε στο μικρό αυτό ωράριο, αλλά ούτε και τις μέρες που την είχαμε νόμιμα δηλωμένη. Έδειχνε ότι μας αγαπούσε και της φερόμασταν σαν μέλος της οικογένειας μας. Μάλιστα όταν κάποια στιγμή νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο Σερρών μετά από πόνο στον στομάχι, ήμουν η μόνη που πήγε και ενδιαφέρθηκε για αυτήν, ενώ έκλαιγε στην αγκαλιά μου όταν με παράπονο μου έλεγε ότι ούτε ο άντρας της δεν πήγε να την δει αλλά και ούτε και η μοναχοκόρη της που πήγαινε τότε στο λύκειο! Την πήραμε μαζί μας στην θάλασσα μαζί με το μικρό παιδί μας!  Έφτασε σε σημείο να πάρει δανεικά από τον σύζυγο.

Το 2009 η κρίση ήρθε και σε μας. Αναγκάστηκα να βρω και μια πρωινή δουλεία για να βοηθήσω οικονομικά και συζητήσαμε με τον σύζυγο να την απολύσει γιατί δεν υπήρχε δουλειά και ζοριζόμασταν. Αυτή το δέχτηκε αλλά συνέχισε να μας επισκέπτεται στο μαγαζί και συνέχισε με τον τρόπο της να παίρνει δανεικά από τον σύζυγο. Αυτή η κατάσταση όμως εμένα με είχε κουράσει, δεν μπορούσε να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση. Ήμουν σίγουρη πλέον ότι αυτή μας κορόιδευε, διότι ενώ μας έλεγε ότι είχε οικονομικό πρόβλημα δεν μπορούσε να πληρώνει τα φροντιστήρια του παιδιού της, έτρεχε σε ταβέρνες για ούζο με το σινάφι της μαζεύοντας ψήφους, συνδικαλίζονταν όπου έβρισκε και μπορούσε, (στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων πρόεδρος, στα μπλόκα με τους αγρότες,.. μια στα Κερδύλλια… μια στον Προμαχώνα,… στο Σύλλογο γυναικών Ν.Σερρών Πρόεδρος,) και ήταν εκλεγμένη δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Βισαλτίας και μέλος της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου με μισθό, έπαιρνε την σύνταξη του άντρα της και την σύνταξη της πεθεράς της, είχε και 120 στρέμματα χωράφια που επιδοτούνταν!!

Ένιωθα ότι εμείς πληρώναμε τα έξοδα για το κόμμα της και ο σύζυγος μετά από δικές μου πιέσεις της ζήτησε τα χρωστούμενα, απ’ ότι μου είπε ο σύζυγος ήταν γύρω στα 700 ευρώ εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ περισσότερα!! Του ζήτησε να έρθει να τα δουλέψει και φυσικά ο άντρας μου αρνήθηκε, μάλωσαν, ο άντρας μου την έβρισε και τότε αυτή τον απείλησε ότι θα τον κάνει να σκυλωμετάνιωσει που τόλμησε να βρίσει τις κομμουνιστικές της πεποιθήσεις!!!

Μας πήγε στην Επιθεώρηση, μας πήγε στο ΙΚΑ και μας έκανε και Αγωγή. Ζητούσε συνολικά από τον άντρα μου 40.000 ευρώ!!!! Προσωποκράτηση με αυτόφωρη διαδικασία για μη καταβολή , δώρων κτλ…!!! Κουβάλησε στο δικαστήριο όλο το ΠΑΜΕ!! Και ο δικηγόρος της ήταν του κόμματος δηλαδή τζάμπα!!! Μιλάμε για την μεγαλύτερη εγκληματική οργάνωση!!!

Σε όλα τα δικαστήρια ο άντρας μου αθωώθηκε!!! Κανείς δεν πίστευε ότι θα κερδίζαμε, όλοι μας έλεγαν ότι θα τα πληρώσουμε.. Η Επιθεώρηση και το ΙΚΑ λειτουργούν εξωφρενικά, εις βάρος των εργοδοτών, στην δική μας περίπτωση επειδή επρόκειτο για πολιτευόμενη λειτούργησαν και παράνομα … Εμείς αναγκαστήκαμε να της κάνουμε μία μήνυση  αμέσως μετά απ’ όλα αυτά που μας έκανε, και πήρα την απόφαση να τα βάλλω με όλο το κόμμα!!!

Στις 13/3/2014 στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Σερρών μετά από 2 ώρες δίκης, το δικαστήριο την έκρινε ένοχη και την καταδίκασε με φυλάκιση!!! Αντί να σταματήσει εδώ, κάνει και έφεση, και ξανακάνει μήνυση στον σύζυγο ότι πλαστογράφησε την απόλυση!!! Δηλ. χωρίς πλέον καμία ουσία νομική, ξανασύρει στα δικαστήρια τον σύζυγο διότι ξέρει ότι εμείς δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τους ξεσκίσουμε ενώ μπορούμε!!! Και συνεχίζει να τον εκβιάζει. Θέλει να της δώσουμε λεφτά για να σταματήσουν!!!! Μας το είπε ο κομμουνιστής δικηγόρος της στο προαύλιο των δικαστηρίων ότι αυτός είναι ο σκοπός που δεν θα σταματήσουν ποτέ!!!

ΑΙΣΧΟΣ!! Αυτά είναι τα χάλια των κομμουνιστών. Να σας χαίρεται η μάνα που σας γέννησε!! ΨΕΥΤΕΣ!!! Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία, ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ.. ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΣΟΚ»!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :