Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Όταν οι Γερμανοί ξανάρχονται, εγώ τα... παίζω!

Mια χαρά πάμε..
Γνωστοποίηση εκδήλωσης με... sms ,λίγο μετά τα μεσάνυχτα, μπας και μας πιάσουνε στον ύπνο...
Άτιμη τεχνολογία!
"Αύριο στις 10 και μισή, οι Γερμανοί θα προσφέρουνε λουλούδια στους Ιταλούς που εκτέλεσαν εν ψυχρώ"...
Τώρα βέβαια, αυτό το "αύριο", παίζει..
"Αύριο", εννοεί, πραγματικά αύριο, μια και η ανακοίνωση έφτασε στις 12:03΄, ή "αύριο" δηλαδή, το ίδιο πρωί, μόλις βγει ο ήλιος;
Εμ, τα ξεκαθαρίζουνε αυτά Βαγγέληηηηη!
 Όχι πως θα ερχόμαστε δηλαδή! Με το που ακούμε και μόνο "Γερμανοί", μας γυρίζουν τ' άντερα! Φαντάσου τι θα παθαίναμε αν τους βλέπαμε κι΄όλας! 
Αλλά, για φαντάσου! Ηρθαν με λουλούδια, για τον τύμβο των εκτελεσμένων Ιταλών!
Και ζήτησαν λέει, "συγνώμη" που χαρακτηρίστηκε "ιστορική"!... Οέο!
(Την ώρα που τα κάνανε όλα τούτα, τα κόκκαλα των Ιταλών, τρίζανε από κάτω, αλλά, εμάς τι μας νοιάζει; Δεν είναι ούτε καν από το ..Σαν Μαρίνο, οπότε...)
Αλήθεια, η ειδική συνεργάτις, φοβερή δημοσιογραφάρα, Ιταλίδα, ρωτήθηκε για την όλη αυτή φανφάρα; Και έδωσε το "οκ";
Βασική μας απορία... (Λες να πάρουμε απάντηση;)
Και μια και μιλάμε για την ιταλίδα δημοσιογραφάρα, που μόλις πατήσει τα πόδια της στη Κεφαλονιά , πέφτουνε..δωδεκάδες οι υποκλίσεις..
Ποια είναι τα επόμενα, μεγαλεπίβολα σχέδια της για προβολή της Κεφαλονιάς;
Να τη βοηθήσουμε λιγουλάκι;
Bella ragazza, μια και το "κατέχεις" το αντικείμενο, δεν προωθείς τις σχέσεις μας με το.. Λιχνενστάϊν και την Ανδόρα;
Να δεις εκεί .. μιλιούνια τους τουρίστες να καταφτάνουνε στο Κεφαλόνια!
Νεσκε σου λέω!
Θα μας λύσουνε το πρόβλημα για 5-6 δεκαετίες!
Τς..τς.. τς..τς..
(Θα μας απαντήσει με... sms. Kι' αυτή! )
Τι είπες Βαγγέλη μου; Πως τολμάω και απευθύνομαι στη κυρία; Εμ.. ξέρεις... γκουουουουχ... χμ... Νόμισα πως... Δηλαδή ξέρεις... Αυτά μωρέ... Συγνώμη που τόλμησα!
Ποιος είμαι εγώ δηλαδή που σηκώνω κεφάλι και έχω το θράσος να μιλάω στον ενικό μάλιστα, με τη δημοσιογραφάρα τριών Α, που έχει αναλάβει την υψηλή- υψηλότατη αποστολή να μας εξασφαλίσει τουριστικό ρεύμα (τριφασικό βεβαίως- βεβαίως), σε άψογη και λιαν δημιουργική, αποκλειστική συνεργασία με την Αντι-δημαρχία Τουρισμού; Ε; Ποιος είμαι;
Ζητώ ταπεινά συγνώμη... Συγνώμη... Και δώστου συγνώμη και ξανά συγνώμη. Είμαι όντως θρασύτατος και θα πρέπει να τιμωρηθώ..
Πως; Ποια θα είναι η τιμωρία μου; Να γράψω 156.786 φορές "Ο Παρίσης είναι ο Θεός και ο Κεκκάτος ο Βεζίρης του";
 Αμάν.. Την πάτησα... Τώρα την πάτησα! Ουαί, βαβαί ουαπαπαί...
Κλαψ και ξανακλάψ..
Έλεος άρχοντα τση Λειβαθούς και απάσας τση Κεφαλονιάς!
Έλεος! Στα γόνατα σου μπροστά πέφτω και σου φιλώ και σου ξαναφιλώ  τσι πατούσες!
Λυπήσου με σιόρε μου, λυπήσου με! Όχι τέτοια τιμωρία! Όχι! Όχι! Όχι!
......................................................................................................................
Γιατί αν  αντέξω και το γράψω τοσες φορές, στο τέλος θα το... πιστέψω!
Και δεν μου πάνε καθόλου τα εξαπτέρυγαααααααααα!!!  
ο πιτσικούλης..


Δεν υπάρχουν σχόλια :