Άμεσα απειλείται ο τουρισμός του ανατολικού Αιγαίου, περνώντας σε τουρκικά χέρια, αφού οι Έλληνες πλοιοκτήτες της Χίου, της Μυτιλήνης, της Σάμου, της Κω και της Ρόδου είτε απέσυραν τα πλοία τους, είτε έγιναν ταξιδιωτικοί πράκτορες των Τούρκων πλοιοκτητών έναντι προμήθειας, για να επιβιώσουν. Οικονομική ασφυξία απειλεί τα απομακρυσμένα από την ηπειρωτική Ελλάδα νησιά του Αιγαίου. Οι αστοχίες στο ακτοπλοϊκό δίκτυο που ταλαιπωρούν εδώ και χρόνια τους νησιώτες, σε συνδυασμό με τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις, συνεχίζουν να δημιουργούν πολλά προβλήματα στις νησιωτικές κοινωνίες που φθάνουν στο όριο της οικονομικής καταστροφής. Στο ανατολικό Αιγαίο η Τουρκία έχει αναλάβει τα ηνία και τον ρόλο του θαλάσσιου μεταφορέα, ελέγχοντας πλέον την τουριστική ροή προς και από τα ελληνικά νησιά και κατά συνέπεια επηρεάζοντας κατά το δοκούν την επιχειρηματική τους επιβίωση. Πολλά τουρκικά επιβατηγά πλοία έχουν αποσυρθεί από τις εσωτερικές γραμμές του Βοσπόρου και κυριαρχούν στο ανατολικό Αιγαίο. Οι ίδιοι οι ακτοπλόοι επισημαίνουν ότι «το παιχνίδι για τα ελληνικά πλοία των νησιών του Αιγαίου έχει χαθεί οριστικά». Επιπλέον, η τουρκική κυβέρνηση δίνει σε ιδιώτες τα λιμάνια που βρίσκονται απέναντι από τα ελληνικά νησιά και οι διαχειριστές τους γίνονται και πλοιοκτήτες καθορίζοντας τις τιμές και κάνοντας παιχνίδι μόνοι τους.
Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015
ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΧΕΡΙΑ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Άμεσα απειλείται ο τουρισμός του ανατολικού Αιγαίου, περνώντας σε τουρκικά χέρια, αφού οι Έλληνες πλοιοκτήτες της Χίου, της Μυτιλήνης, της Σάμου, της Κω και της Ρόδου είτε απέσυραν τα πλοία τους, είτε έγιναν ταξιδιωτικοί πράκτορες των Τούρκων πλοιοκτητών έναντι προμήθειας, για να επιβιώσουν. Οικονομική ασφυξία απειλεί τα απομακρυσμένα από την ηπειρωτική Ελλάδα νησιά του Αιγαίου. Οι αστοχίες στο ακτοπλοϊκό δίκτυο που ταλαιπωρούν εδώ και χρόνια τους νησιώτες, σε συνδυασμό με τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις, συνεχίζουν να δημιουργούν πολλά προβλήματα στις νησιωτικές κοινωνίες που φθάνουν στο όριο της οικονομικής καταστροφής. Στο ανατολικό Αιγαίο η Τουρκία έχει αναλάβει τα ηνία και τον ρόλο του θαλάσσιου μεταφορέα, ελέγχοντας πλέον την τουριστική ροή προς και από τα ελληνικά νησιά και κατά συνέπεια επηρεάζοντας κατά το δοκούν την επιχειρηματική τους επιβίωση. Πολλά τουρκικά επιβατηγά πλοία έχουν αποσυρθεί από τις εσωτερικές γραμμές του Βοσπόρου και κυριαρχούν στο ανατολικό Αιγαίο. Οι ίδιοι οι ακτοπλόοι επισημαίνουν ότι «το παιχνίδι για τα ελληνικά πλοία των νησιών του Αιγαίου έχει χαθεί οριστικά». Επιπλέον, η τουρκική κυβέρνηση δίνει σε ιδιώτες τα λιμάνια που βρίσκονται απέναντι από τα ελληνικά νησιά και οι διαχειριστές τους γίνονται και πλοιοκτήτες καθορίζοντας τις τιμές και κάνοντας παιχνίδι μόνοι τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου