Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Stranger Θέλετε τρόμο ; Θα σας δώσω τρόμο !!



Έχουν κάνει επίθεση τα πρακτορακια σε όλο το διαδίκτυο ώστε να με κάνουν να το βουλώσω !
Δηλώνουν ότι είμαι τρομοεμπορος !!
Εγώ δηλώνω ακυρωτής σχεδίων και "ξυπνητήρι" ανθρώπων !
Αυτοί που έχουν μπει σε πιο βαθιά νερά από αυτά που λέω πλέον κατανοούν ,αντιλαμβάνονται !
Οι υπόλοιποι παραμένουν Λεία του Ματριξ το οποιο καρτερά και χρησιμοποιεί απίστευτους τρόπους για να εμποδίσει τα "πρόβατα" να πηδήξουν έξω από το μαντρί!
Θέλετε τρόμο λοιπόν !
Θα σας δώσω τρόμο ,μόνο που δεν θα τρομάξουν οι άνθρωποι όπως λέτε γιατί οι πραγματικοί άνθρωποι έχουν και τον μηχανισμό που λέγεται κρίση ,συνείδηση!
Εσείς θα τρομάξετε γιατί θα σας δώσω τόπο ,χρόνο και γεγονός ,,,και θα παρακαλείτε να πέσω έξω! Αν πέσω έξω όμως άλλο ένα σχέδιο σας θα ακυρωθεί ..αρα ξανά θα έχω δικαιωθεί! Βλέπεις φίλε μου καλέ δεν κόβομαι για ψήφους , δεν κόβομαι για χειροκρότημα ,δεν μπορείς να βρεις τον τρόπο να με δελεασεις!
Για αυτό και εκεί μπροστά θα είναι πάντα ο άγνωστος stranger ,αυτός που δεν τον νοιάζει να πέσει μέσα , αυτός που κατανόησε ότι η ανυπαρξία είναι ένα ανίκητο όπλο .
Λοιπόν η κίνηση δική σου , η ακυρώνεις σχέδιο και σε νίκησα και εδώ , η συνεχίζεις και σε νικάω κάθε φορά που πέφτω μέσα!
Αν θες να με κάνεις ένα άγνωστο ήρωα κοινός έναν αστικό μύθο και να επηρεάζω δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους συνέχισε!!
Άλλα μεταξύ μας γνωρίζεις ότι όσο ποιο πολλούς επηρεάζω τόσο ποιο πολύ θα γνωρίζω και τι σκαρώνεις! Μην φοβάσαι για αυτό το μικρο μυστικό είναι ασφαλή σε πολλά σημεία ,.....για να κρατάει εμένα ασφαλή και εσένα από κακοτοπιές και λάθη!!
Πάμε λοιπόν για να σου δείξω πόσο πολύ διαβάστηκε η γλωσσά σας πια , Από 7 Μάιου έως και 29 Μάιου τρεις πόλεις κινδυνεύουν!! Ντένβερ , Πόρτσμουθ ,Ουάσιγκτον ! Το Ντένβερ η το Πόρτσμουθ θα κινδυνεύσουν από Βιολογική η χημική επίθεση από ανάλογα όπλα ! Η Ουάσιγκτον θα κινδυνεύσει από ραδιενέργεια είτε στημένη μέσα σε κοντέινερ είτε από μικρού μεγέθους πυρηνικό όπλο!
Νομίζω είναι αρκετά ξεκάθαρες οι θέσεις μου , εδώ ο παράγων τύχη δεν μπορεί να υπάρξει , η Μέκκα της τύχης θα χτυπηθεί !! Είτε ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ είτε στην ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!! Εγώ έκανα την κίνηση μου , προβολή πεδίου ασφαλής ,τοποθεσία ασφαλής .....καθαρίζω όσα μπορώ και την κάνω!!
Stranger .... Ζεις σε ένα κόσμο που ούτε στα παραμύθια δεν υπάρχει ..... άλλα εγώ θα σου δείξω την έξοδο! ...Όχι γιατί την είδα κάπως αλλά γιατί μπορώ να επιλέγω σαν ελεύθερος άνθρωπος....Σκέψου ότι θες μέσα από τις ταμπέλες σου δεν με ΝΟΙΑΖΕΙΣ πια .....αν είσαι όμως ελεύθερος άνθρωπος ..άκουσε με λίγο ακόμα....δεν είναι πολύς ο καιρός που θα παραμείνουμε σκλάβοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια :