Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.......!!!






         Παραίτηση του πρώην επικεφαλή του τοπικού Πυρήνα της Χρυσής Αυγής Χουρμούζη Χριστόφορου και από απλό Μέλος είχαμε χθες.
Ο πρωτεργάτης και δημιουργός του Εθνικιστικού Κινήματος στο νησί μας αποτελεί πλέον παρελθόν και το μέλλον της Τοπικής φαντάζει αβέβαιο............!
Το κείμενο της παραίτησης έχει ως εξής:


Προς:
Επικεφαλή Πυρήνα Χρυσής Αυγής Κεφαλονιάς
& Πενταμελές Συμβούλιο

Συναγωνιστές και συναγωνίστριες,  με την  παρούσα επιστολή θέλω να σας γνωρίσω την επιθυμία αποχώρησης μου από μέλος του Πυρήνα Κεφαλονιάς.
Θεωρώ υποχρέωσή μου, ύστερα από τα όσα καταφέραμε τα δύο χρόνια λειτουργίας του Πυρήνα μας και την «εκτόξευση» του Εθνικιστικού Πνεύματος στην Κεφαλονιά κάτω από αντίξοες συνθήκες, να αποχωρήσω αφήνοντας νέο αίμα να αναλάβει και να ανεβάσει ακόμα περισσότερο το μόνο πραγματικά Ελληνικό και Εθνικιστικό Κίνημα τη Χρυσή Αυγή που μας αντιπροσωπεύει  ως Έθνος και ως Κράτος.
Πιστεύω ότι η παρουσία μου, έστω και ως απλού μέλους, ίσως εμποδίσει τη νέα διοίκηση στο έργο της, μιας και έχουμε τον ίδιο σκοπό και τον ίδιο στόχο αλλά με διαφορετικό τρόπο και δρόμο προσέγγισης.
Εγώ θα παραμείνω γνήσιος υποστηρικτής του «Λαϊκού Συνδέσμου» και θα προσφέρω στο τόπο μου τη Κεφαλονιά αλλά και στην πατρίδα μου, ως πραγματικός Εθνικιστής, τα μέγιστα.
Μπορεί οι τρόποι που θα επιλέξω να προσφέρω και να εκφραστώ να μην συμφωνούν απόλυτα με τον τρόπο λειτουργίας του τοπικού Πυρήνα, γι αυτό αποφάσισα, αναλαμβάνοντας την ευθύνη των πράξεών και των λόγων μου, να αποχωρήσω.
Παρακαλώ όπως κάνετε αποδεκτή την παραίτησή μου, διαγράφοντας το όνομά μου από τις λίστες των μελών του Πυρήνα Κεφαλονιάς.
Καλή επιτυχία εύχομαι ολόψυχα στο έργο σας.
ΖΗΤΩ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ – ΖΗΤΩ Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ – ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ


Μετά τιμής
Χουρμούζης Χριστόφορος

Να τονίσουμε ότι η προσφορά του συναγωνιστή ήταν μεγάλη και εμείς ως γνήσιοι Κεφαλονίτες Εθνικιστές τον ευχαριστούμε για την προσφορά και τους αγώνες του.


Δεν υπάρχουν σχόλια :