Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΤΟΜΗ







Η Περιτομή θεωρείται ένα θέμα ταμπού τόσο για τους Εβραίους, όσο τους Χριστιανούς και τους Μουσουλμάνους. Ειδικότερα οι Εβραίοι φρίττουν όταν οι μη-Εβραίοι σχολιάζουν την θρησκευτική ιδιομορφία τους. Η αλήθεια είναι πως το ζήτημα της περιτομής είναι αδύνατον να αναλυθεί στον χώρο ενός ιστότοπου ή ακόμα και ενός πολυσέλιδου βιβλίου. Ας κάνουμε μία εισαγωγή στο όλο θέμα και όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα, θα αναζητήσουν μόνοι τους την αλήθεια.

Περιτομή ονομάζεται ο περιορισμένος ακρωτηριασμός της φυσικής διαμόρφωσης του ανδρικού μορίου, η αποκοπή (αφαίρεση) της πόσθης ή ακροποσθίας (ακροβυστίας), της πτύχωσης δηλαδή του δέρματος που καλύπτει τη βάλανο του πέους, του εξωτερικού ανδρικού γεννητικού οργάνου. Η περιτομή εξυπηρετεί κατά μία άποψη λόγους υγιεινής: με την αφαίρεση της πόσθης μειώνονται οι πιθανότητες μόλυνσης από τη συσσώρευση μικροοργανισμών ή ξένων σωμάτων. Αν και η περιτομή δε συνδέεται μόνο με τη θρησκεία και σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες εφαρμόζεται σε πολλά νεογέννητα άσχετα με το θρήσκευμα. Στην εβραϊκή και τη μουσουλμανική θρησκεία οι γονείς οφείλουν να περιτέμνουν τα άρρενα βρέφη τους (σουνέτι στα τουρκικά), σύμφωνα με τους θρησκευτικούς κανόνες. Η συμβολική αυτή πράξη συνδέεται άμεσα με την κοινωνική σημασία του πέους, κατά το δόγμα των παραπάνω θρησκειών. Στην Παλαιά Διαθήκη ο Θεός ζήτησε από τον Αβραάμ να περιτμηθεί και να περιτμήσει τους απογόνους και τους δούλους του ως απόδειξη της συμφωνίας που συνάπτει ο Θεός με τον λαό του Θεού (Ισραήλ): 'καὶ περιτμηθήσεσθε τὴν σάρκα τῆς ἀκροβυστίας ὑμῶν, καὶ ἔσται εἰς σημεῖον διαθήκης ἀνὰ μέσον ἐμοῦ καὶ ὑμῶν [...] καὶ ἀπερίτμητος ἄρσην, ὃς οὐ περιτμηθήσεται τὴν σάρκα τῆς ἀκροβυστίας αὐτοῦ τῇ ἡμέρᾳ τῇ ὀγδόῃ, ἐξολοθρευθήσεται ἡ ψυχὴ ἐκείνη ἐκ τοῦ γένους αὐτῆς, ὅτι τὴν διαθήκην μου διεσκέδασε (Γένεσις, 17:11, 14).Πρόσφατες έρευνες, οι οποίες δημοσιοποιήθηκαν τον Μάρτιο του 2007, έδειξαν ότι 'η περιτομή μειώνει τουλάχιστον στο μισό (-60%) τους κινδύνους μόλυνσης από τον εργαστηριακό ιό HIV'. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και τον UNAIDS, η αποτελεσματικότητα της περιτομής πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας αποτελεί 'ένα ορόσημο στην ιστορία της πρόληψης του AIDS'. Όμως από τον ιό HIV οι μόνοι που δεν πλήττονται είναι οι Εβραίοι. Αντίθετα, πλήττονται άπαντες οι Γκοϊμ, δηλαδή οι μη-Εβραίοι ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής.

Σε κείμενο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Καθημερινή (3/10/2013) αναφέρονται τα εξής: 'Στις 3 Οκτωβρίου 2013 το Συμβούλιο της Ευρώπης αποφάσισε ότι η περιτομή για θρησκευτικούς λόγους αποτελεί 'παραβίαση της σωματικής ακεραιότητας των παιδιών, σύμφωνα με τους κανόνες των δικαιωμάτων του ανθρώπου'. Προτείνει λοιπόν–οι αποφάσεις του δεν έχουν δεσμευτική νομική ισχύ για τα κράτη-μέλη, είναι περισσότερο προτροπές–την απαγόρευση της περιτομής των αγοριών και του γενετήσιου ακρωτηριασμού των κοριτσιών, εκτός αν το παιδί είναι πάνω από δεκαπέντε χρόνων και συναινεί. Ελπίζω εκείνοι που πήραν τούτη την απόφαση να μη συγχέουν την περιτομή με την κλειτοριδεκτομή, η κοινή αναφορά τους πάντως δημιουργεί σύγχυση και είναι ούτως ή άλλως προσβλητική για όσους έχουν επιλέξει να περιτμηθούν τα αρσενικά παιδιά τους για θρησκευτικούς λόγους'.


Επειδή υπάρχει μία ολόκληρη συνωμοσιολογία για το αν οι Εβραίοι πίνουν το αίμα της περίτμησης θα εκθέσουμε μία ενδιαφέρουσα άποψη. Ο Κρόνος για να πάρει την βασιλεία έκοψε τά αιδοία του Ουρανού.Όταν ο Κρόνος κόβει με το δρεπάνι τα γεννητικά όργανα του πατέρα του Ουρανού από τις σταγόνες του αίματος γεννιούνται όλα τά κακά, ο Πόνος, ο Ύπνος, ο Θάνατος, το Γήρας, η Μάχη, ο Φόβος, ο Φόνος, το Ψεύδος. Την ανάμνηση αυτής της πράξης την διατηρούν οί εβραίοι με την περιτομή. Ο Κρόνος στα λατινικά λέγεται Saturn Σατούρν. Τα Σατουρνάλια ήταν γιορτή των Ρωμαίων αφιερωμένη στο θεό Σατούρνους, ο οποίος αντιστοιχεί στον ελληνικό θεό Κρόνο. Οι ρόλοι αντιστρέφονταν ανάμεσα σε δούλους κι ιδιοκτήτες, κάτι που οδηγούσε σε ξέφρενο γλέντι, άφθονη οινοποσία και ακολασίες: γι' αυτό το λόγο, με την έλευση του Χριστιανισμού, η λέξη 'σατουρνάλια' ήταν ταυτόσημη με τα 'όργια'. Πραγματοποιούταν κατά τους χειμερινούς μήνες κατά την περίοδο του Χειμερινού Ηλιοστασίου, συνήθως στις 17 Δεκεμβρίου, αλλά αργότερα η γιορτή κρατούσε έως και μια βδομάδα, μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου. Την πιο μικρή ημέρα του χρόνου, η στιγμή που ο ήλιος μπαίνει στον Αιγόκερω, το τραγόμορφο ζώδιο με κυβερνήτη τον πλανήτη Κρόνο, είναι η μαύρη ώρα της χρονιάς. Η Sabbatic Goat, δείχνει ένα φτερωτό ανθρωποειδές-γίδα με ένα ζευγάρι στήθη και ένα πυρσό στο κεφάλι του ανάμεσα στα κέρατά του. Αυτή η εικόνα έχει γίνει η πιο γνωστή αναπαράσταση του Baphomet. Ο Baphomet έχει την εικόνα του διάβολου και υιοθετήθηκε ως το επίσημο σύμβολο της εκκλησίας του Σατανά. Όταν ήρθε η σειρά του Κρόνου να παραδώσει τη εξουσία στον υιό του ξέρουμε πως αντέδρασε καταπίνοντας τα παιδιά του για να τα εξαφανίσει. Και εδώ ταιριάζει η λαϊκή ρήση 'δουλειά δεν είχε ο διάολος, γαμούσε τα παιδιά του' που δεν λέγεται καθόλου τυχαία. Ποιά σχέση έχει αυτό το σημείο του μύθου με τις θυσίες παιδιών; Και προς τιμή ποιού γίνονται; Στην αρχαία Ελλάδα η ημέρα Σάββατο ονομάζονταν 'κρονία' και ήταν αφιερωμένη στον Κρόνο. Στην αγγλική γλώσσα ονομάζεται ακόμα και σήμερα ως 'ημέρα του Κρόνου' δηλαδή 'Saturday'. Shabtai 'Σάββατο' στα εβραϊκά. 'Sabbatic Goat' Ποιος λαός έχει ιερή ημέρα το Σάββατο; Εξ ου το όνομα του συγκροτήματος 'Black Sabbath'. Ο Κρόνος συνδέεται με την 'Χρυσή Εποχή', μια εποχή απόλυτης ειρήνης, ηρεμίας, χωρίς αρρώστιες, με στασιμότητα, ακινησία, αδράνεια, που προφανώς δηλώνει την έλλειψη αξιόλογων κοσμοϊστορικών γεγονότων. Γιά τόν λόγο αυτόν τό Σάββατο οι Eβραίοι απαγορεύουν οποιαδήποτε εργασία την ημέρα Σάββατο. Οι Εβραίοι αναπολούν υποσυνείδητα την περίοδο του 'χαμένου παραδείσου' και την εκφράζουν στην Βίβλο με τον Παράδεισο. Στον χαμένο παράδεισο αναφέρονται και οι τρεις εβραιογενείς θρησκείες (Ιουδαϊσμός, Χριστιανισμός και Ισλαμισμός) αλλά και οι εβραιογενείς θεωρίες(κομμουνισμός, σοσιαλισμός). Σύμβολο του Κρόνου είναι το δρεπάνι που ο σατανιστής Καρλ Μαρξ χρησιμοποίησε μαζί με το σφυρί σαν έμβλημα του κομμουνισμού, ο οποίος υπέσχετο κι αυτός τον επίγειο παράδεισο στους προλετάριους. Πρόκειται για την υποσυνείδητη αναζήτηση της Κρόνιας βασιλείας, την οποία επικαλούνται για να ζήσουν στον παράδεισο. Η εισβολή στο Ιράκ ενέχει μέσα της την υποσυνείδητη κατάκτηση του χαμένου παραδείσου, ο οποίος μυθολογείται στην Μεσοποταμία. Η ανυποληψία των Ελλήνων προς τον Κρόνο φαίνεται και από την απουσία ναών προς τιμήν του. Κατά την Ελληνική Αρχαιολογία ο Κρόνος είναι εκείνος που κατέστρεψε τον Ουρανό και ο χρησμός είπε ότι μέλλει να καταστραφεί από τον υιόν του. Για να μην συμβεί αυτό ο πονηρός Κρόνος καταβρόχθιζε τα παιδιά του άμα τη γεννήσει τους. Η Ρέα όμως όταν εγκυμονούσε τον Δία πήγε στην Κρήτη να ξεγεννήσει. Όταν ο Κρόνος πληροφορήθηκε το συμβάν, η Ρέα επενόησε τέχνασμα να τον κρύψει σε σπήλαιο και αντί για το βρέφος του παρέδωσε σπαργανωμένο λιθάρι, το οποίον ο Κρόνος καταβρόχθισε. Όταν ενηλικιώθηκε ο Δίας στράφηκε εναντίον του πατρός του και του πήρε την βασιλεία. Εξ αυτού φαίνεται η απληστία και θηριωδία του θεού των Εβραίων. Η λέξη Κρόνος (Κρ=κρότος=κρούση=κραυγή κλπ) υποδηλώνει τη βία.


Ο Ραββίνος Άαρον Μος που διδάσκει Καμπάλα, Ταλμούδ, Ιουδαϊσμό στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας στο ερώτημα 'Γιατί κάνουμε περιτομή;' αναφέρει τα εξής: 'Το μπριτ είναι ένα φυσικό σύμβολο της σχέσης ανάμεσα στο Θεό και τον Εβραϊκό λαό. Μας υπενθυμίζει διαρκώς την Εβραϊκή αποστολή (αυτό το χρειάζονται οι άντρες περισσότερο από τις γυναίκες). Εάν η περιτομή είναι όλα όσα θέλει ο Θεός, τότε γιατί δεν γεννιόμαστε με αυτήν; Ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο ατελή, δίνοντας έτσι σε εμάς την αποστολή να τον τελειοποιήσουμε. Ο Θεός δημιούργησε το στάρι και οι άνθρωποι το ψωμί. Ο Θεός δημιούργησε τη ζούγκλα και οι άνθρωποι τον πολιτισμό. Μας δόθηκαν οι πρώτες ύλες κι εμείς πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την ευφυΐα μας για να καλυτερεύσουμε τον κόσμο στον οποίον γεννηθήκαμε. Όλα αυτά συμβολίζει η περιτομή–γεννιόμαστε χωρίς αυτήν για να τελειώσουμε εμείς 'τη δουλειά'. Αυτό ισχύει και μεταφορικά. Καθένας μας έχει ένστικτα και έμφυτες τάσεις οι οποίες χρειάζονται τελειοποίηση... Γιατί κάνουμε περιτομή στα βρέφη; Όλη αυτή η κατάσταση δεν θα απέπνεε περισσότερη δύναμη εάν την έκανε ένας ώριμος ενήλικος; Η περιτομή, αντίθετα, γίνεται όταν ένα παιδί αγνοεί τι πραγματικά συμβαίνει. Αυτό ισχύει διότι η Εβραϊκή σύνδεση με το Θεό είναι ορμέμφυτη–είτε το πιστεύουμε με το μυαλό είτε όχι, είτε η καρδιά μας αγαπά το Θ-ό είτε όχι, η ψυχή μας Τον γνωρίζει. Μπορούμε να συμμετέχουμε στη διαθήκη με το Θ-ό, ακόμα και αν Τον αγνοούμε συνειδητά, διότι υποσυνείδητα Τον γνωρίζουμε ήδη. Γιατί συγκεκριμένα την όγδοη μέρα; Ο αριθμός εφτά εκπροσωπεί τη φύση–εφτά ημέρες της εβδομάδας, εφτά χρώματα του ουράνιου τόξου, εφτά μουσικές νότες κλπ. Ο αριθμός οχτώ είναι ο αμέσως μετά το εφτά και συνεπώς συμβολίζει το θαυμαστό, το μεταφυσικό. Κάνουμε μπριτ την όγδοη μέρα διότι ο Εβραϊκός λαός επιβιώνει με θαύματα. Η ιστορία μας δείχνει να αψηφά τους φυσικούς νόμους. Καλοσωρίζουμε ένα νεογέννητο Εβραίο σε αυτή τη θαυμαστή ύπαρξη, την όγδοη μέρα της ζωής του, για να πούμε: 'Περίμενε θαύματα!'.



Ο Ιωάννης Φουράκης σε συνέντευξη που παρεχώρησε πριν το θάνατό του στον ερευνητή Παντελή Γιαννουλάκη για το περιοδικό Strange τον Δεκέμβριο του 2008 είχε πει τα εξής: 'Ξέρουμε ότι το ''φωτόνιο'' που δημιουργεί το σπέρμα μπαίνει από το μαλακό σημείο του κρανίου, του εγκεφάλου, προχωρά στην υπόφυση, κατεβαίνει κάτω με το εγκεφαλονωτιαίο υγρό κλπ. Γιατί άραγε ο παπάς όταν βαφτίζει ένα παιδί κόβει τρίχες από εκείνο το σημείο, το μαλακό, και τις φέρνει μέσα στο ιερό; Τί είναι αυτό το μαλακό σημείο στο κρανίο του παιδιού; Είναι η είσοδος αυτού του φωτονίου. Αυτή τη διαδικασία την απομονώνουν οι Εβραίοι με την περιτομή. Αν δείτε τις διακλαδώσεις από τον Θύμο αδένα και την υπόφυση και επίφυση, θα δείτε πόσες κατεβαίνουν στο πέος και στην κλειτορίδα. Ο Ραβίνος κόβει στο πέος ένα ειδικό σημείο, άλλο σημείο οι Εβραίοι, άλλο σημείο οι Μουσουλμάνοι. Υπάρχουν ειδικοί Ραβίνοι που το κάνουν αυτό, με ένα ειδικό εργαλείο, κι έπειτα ρουφάνε με το στόμα τους το αίμα, τη σταγόνα που βγαίνει από εκεί'. Ο Ιωάννης Φουράκης, όντας συμμετέχων σε τηλεοπτική εκπομπή του δημοσιογράφου Κώστα Βαξεβάνη, δήλωσε: 'Η Περιτομή επηρεάζει στο συναίσθημα. Ό,τι κάνουν οι Εβραίοι το κάνουν από φόβο. Η φίμωση δεν είναι το ίδιο πράγμα με την περιτομή. Στην περιοχή όπου γίνεται η περιτομή, στην αρτηρία κάτω από την βάλλανο, καταλήγουν αμέτρητες αρτηρίες που φτάνουν μέχρι την υπόφυση. Το κόψιμο σε αυτό το σημείο που είναι το κέντρο του ανθρώπινου οργανισμού προκαλεί και ενισχύει σημαντικά το συναίσθημα του φόβου. Εξ ου η συνήθεια των Εβραίων να συνωστίζονται όπου συγκεντρώνονται από αίσθημα έντονου φόβου'.
Την περιτομή την επιβάλουν οι Ραββίνοι που άρχουν των Εβραίων. Σαφώς και δεν αποτελεί την μοναδική εξήγηση για τα ιστορικά εγκλήματά τους, ωστόσο αποτελεί μία σημαντική παράμετρο της υποχθόνιας φύσης του Εβραίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :